skip to Main Content

ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ І ТОЧКИ КОНТАКТУ

Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання у швидкий, прозорий і справедливий спосіб. Постачальник розглядає письмові та/або отримані на електронну адресу Постачальника звернення Споживачів і протягом місяця повідомляє про результати письмово та/або електронною поштою.

У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди, спірні питання вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку, у тому числі в судовому порядку.

39600, ПОЛТАВСЬКА обл., м. КРЕМЕНЧУК,  вул. Перемоги, 4,  кім.5

Режим роботи:

Пн. – Чт. з 08.00 до 17.00;
Пт. з 08.00 до 15.45;
обідня перерва з 12.00 до 12.45
Сб. – Нд. – Вихідний

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор
Мошенець Костянтин Миколайович

Телефон та email:
+38 (068) 816 06 86

office@energy-trend.com.ua

Back To Top